Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Obwieszczenie OŚZP.6730.48.2023

Rudniki, dnia 17.12.2024

WÓJT GMINY RUDNIKI                                                    

OŚZP.6730.48.2023

 

O B W I E S Z C Z E N I E

Na podstawie art. 7, art. 49, art. 77, art.50  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 574 ze zm.), w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2023r. planowanie i zagospodarowanie przestrzenne (t.j.Dz.U.2023 poz. 1130 z póz. zm.)

WÓJT GMINY RUDNIKI ZAWIADAMIA STRONY POSTĘPOWANIA

o odpowiedzi inwestora na zastrzeżeni stron postepowania w sprawie wydania warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na: ”Budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na działkach nr 315, 316 oraz na części działek nr ew. 169, 170  obręb Odcinek, gmina Rudniki” o łącznej mocy do 1 MW na którą składają się:

  • panele fotowoltaiczne montowane na konstrukcjach wsporczych (do 2500 szt.),
  • kontenerowa stacja transformatorowo-kontrolna (do 1 szt.),
  • magazyn energii (do 1 szt.),
  • infrastruktura techniczna naziemna i podziemna (infrastruktura elektroenergetyczna oraz telekomunikacyjna),
  • sieć energetyczna kablowa podziemna niskiego napięcia,
  • przyłącze elektroenergetyczne średniego napięcia,
  • inwertery/ falowniki (do 20 szt.), umieszczone w stacjach kontenerowych usadowionych na gruncie, bądź bezpośrednio pod panelami, w tzw. złączach kontrolnych,
  • system monitoringu,
  • instalacja odgromowa,w formie bednarki otokowej, pełniącej funkcję uziemienia instalacji, wykonana wokół farmy i stacji transformatorowej,
  • kabel telekomunikacyjny,
  • inne niezbędne elementy infrastruktury (m.in. stacja pogodowa)

Z dokumentacją w przedmiotowej sprawie zainteresowane Strony mogą zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy w Rudnikach ul. Wojska Polskiego 12 A, 46-325 Rudniki/pok. nr 3/ w godzinach urzędowania.

Uwagi oraz wnioski bądź zastrzeżenia co do zebranych w tej sprawie materiałów można wnieść pisemnie lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej (www.rudniki.pl w odnośniku ePUAP (elektroniczna platforma usług administracji publicznej). Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.

Z dokumentacją w sprawie( w tym z wyjaśnieniami Inwestorów)  zainteresowane Strony mogą się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy w Rudnikach ul. Wojska Polskiego 12 A, 46-325 Rudniki /pok. nr 3/ Referat Ochrony Środowiska, Nieruchomości i Zagospodarowania Przestrzennego w godzinach pracy urzędu.

Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:

  • w formie pisemnej, na adres: Urząd Gminy w Rudnikach ul. Wojska Polskiego 12, 46 325 Rudniki,
  • ustnie do protokołu, w siedzibie organu: Urząd Gminy w Rudnikach ul. Wojska Polskiego 12, 46 325 Rudniki,
  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. Nr 130, poz. 1450, z póź. zm) na adres poczty elektronicznej:
  • poprzez ePUAP (elektroniczna platforma usług administracji publicznej)

Wgląd w akta sprawy nie jest obowiązkowy.

Obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni
od daty publicznego ogłoszenia

 

                                                                                              Wójt Gminy Rudniki

                                                                                              /-/ Mariusz Stanek

Załącznik:
PDFOdpowiedź wnioskodawcy.pdf
 

Obwieszczenie niniejsze zamieszcza się na okres 14 dni na:

  1. tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Rudnikach
  2. stronie Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Gminy Rudniki od dnia 18.12.2024 do dnia  02.01.2025r.
  3. tablicach ogłoszeń w miejscu planowanego przedsięwzięcia tj. w  Odcinku