Zapytanie ofertowe w ramach postępowania zakupowego na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich
Rudniki, dnia 23 sierpnia 2024 r.
Zapytanie ofertowe
w ramach postępowania zakupowego
na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich
Zapraszamy do złożenia oferty w sprawie:
Remont zabytkowego kościoła pw. Św. Mikołaja w Rudnikach
Zamawiający :
Parafia pw. Św. Mikołaja w Rudnikach
ul. Wieluńska 2
46-325 Rudniki
- Informacje o zamówieniu:
- Zamawiający realizuje inwestycję, na którą Gmina Rudniki przyznała dotację dofinansowaną ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
- Postępowanie nie podlega zapisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
- Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
- Przed przystąpieniem do złożenia oferty zaleca się wizję w terenie tj. pod adresem inwestycji: ul. Wieluńska 2, 46-325 Rudniki po uprzednim kontakcie telefonicznym z Zamawiającym.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia są prace restauracyjno-konserwatorskie kościoła pw. Św. Mikołaja w Rudnikach, wpisanego do gminnej ewidencji zabytków Gminy Rudniki.
- Zakres prac:
- Zadanie pierwsze - remont organ kościelnych:
- prace przy zasilaniu powietrznym,
- remont stołu gry i traktury mechanicznej,
- prace przy wiatrownicy,
- wymiana sprężyn klapowych w wiatrownicy i oskórowania klap,
- zabezpieczenie szafy organowej poprzez impregnację.
- Zadanie drugie - wymiana trzech drzwi frontowych:
- demontaż istniejących trzech drzwi frontowych bez ingerencji w ich konstrukcję,
- montaż nowej stolarki drzwiowej wykonanej zgodnie z opisem zawartym w specyfikacji wykonania robót,
- wykonanie obróbki ścian.
Dokładny zakres prac wraz z podaniem ilości znajduje się w specyfikacji wykonania robót (zał. nr 5.
- Integralną część niniejszego zapytania ofertowego stanowią załączniki wykazane w pkt XI.
- Kryteria oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
- Warunki udziału w postępowaniu:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
- W przypadku zadania pierwszego:
- wykazanie przez oferenta, że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał należycie co najmniej 5 prac przy renowacji zabytkowych organ o wartości min. 100.000,00 zł. brutto polegających na remoncie lub przebudowie lub renowacji lub konserwacji lub odbudowie zabytkowych organ,
- Oferent winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować:
- minimum 1 osobą mogącą wykonywać zawód organmistrza (budowniczego instrumentów organowych), posiadającą dyplom mistrzowski albo inny równoważny dokument uprawniający do wykonywania zawodu organmistrza, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w kraju zamieszkania lub pochodzenia oraz posiadającą minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w branży organmistrzostwa i konserwacji organów,
- zespołem min. 2 osób: będących dyplomowanymi konserwatorami sztuki dla przewidzianych do wykonania prac konserwatorsko – restauratorskich prospektu organów, posiadających kwalifikacje, o których mowa w art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz posiadających minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac konserwatorskich lub restauratorskich prowadzonych przy drewnianych obiektach zabytkowych.
- W przypadku zadania drugiego:
- wykazanie przez oferenta, że w okresie prowadzenia przez niego działalności gospodarczej wykonał należycie co najmniej 5 prac polegających na wykonaniu drewnianych ławek, konfesjonałów, ołtarzy, mens, ambon, klęczników, katafalków, krzyży misyjnych oraz drzwi w zabytkowych obiektach,
- Oferent winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować:
- dysponowanie co najmniej: 1 (jedną) osobą, która ukończyła studia wyższe na kierunku technologii drewna oraz, która przez co najmniej 10 lat brała udział w pracach stolarskich w obiektach zabytkowych,
- zespołem min. 2 osób: z co najmniej 5 letnim doświadczeniem przy pracach stolarskich w obiektach zabytkowych, które są absolwentami co najmniej szkoły zawodowej na kierunku stolarz.
Celem udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wypełnia formularz ofertowy wraz z załącznikami i przedkłada razem z ofertą następujące dokumenty:
- dokumenty potwierdzające doświadczenie w formie referencji,
- dokument potwierdzający uprawnienia/kwalifikacje/długość zatrudnienia osób skierowanych do realizacji inwestycji.
Oferta:
- która nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w pkt IV, z uwzględnieniem sposobu ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w niniejszym punkcie,
- która nie zawiera dokumentu wskazanego w pkt VIII 3 oraz pkt VIII 4 (jeżeli dotyczy),
- podpisana przez osobę nieuprawnioną do reprezentowania Oferenta
zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie.
W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
- Zakres wykluczenia:
- Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/podmiotom który/które złożyły więcej niż jedną ofertę w postepowaniu, bądź złożyły ofertę po wskazanym terminie składania.
- Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Termin realizacji zamówienia:
14 miesięcy od podpisania umowy.
- Gwarancja
- Dla zadania pierwszego - 24 miesiące od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony bez uwag.
- Dla zadania drugiego - 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony bez uwag na remont organ kościelnych.
- Termin i sposób złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24 września 2024 r. do godziny 900.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego).
-
Ofertę należy złożyć w formie papierowej, umieszczając ją w jednej zamkniętej kopercie:
- osobiście (po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem +48 693 379 097) w siedzibie Parafii pw. Św. Mikołaja w Rudnikach, ul. Wieluńska 2, 46-325 Rudniki
- listownie na adres: Parafia pw. Św. Mikołaja w Rudnikach, ul. Wieluńska 2, 46-325 Rudniki
Na kopercie należy umieścić:
- nazwę i adres Zamawiającego
- nazwę i adres Wykonawcy
- nazwę inwestycji: „Remont zabytkowego kościoła pw. Św. Mikołaja w Rudnikach”
- W oryginale należy złożyć:
- formularz oferty wraz z informacją RODO (zał. nr 1),
- oświadczenie wykonawcy (zał. nr 2),
- dokumenty potwierdzające doświadczenie w formie referencji,
- dokument potwierdzający uprawnienia/kwalifikacje/długość zatrudnienia osób skierowanych do realizacji inwestycji.
- W oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy złożyć:
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
- Termin związania z ofertą:
60 dni
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami jest:
Ks. Krzysztof Błaszkiewicz
ul. Wieluńska 2, 46-325 Rudniki
tel. +48 693 379 097
- Załączniki:
Załącznik nr 1 Formularz oferty wraz z RODO - wersja edytowalna.docx
Załącznik nr 1 - Formularz oferty wraz z informacją RODO.pdf
Załącznik nr 2 - Oświadczenie wykonawcy.pdf
Załącznik na 3 - Wzór umowy.pdf
Załącznik nr 4 - Zalecenia konserwatorskie - skan.pdf
Załącznik nr 5 - Specyfikacja wykonania robót.pdf
XII. Wybór najkorzystniejszej oferty: