Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe w ramach postępowania zakupowego na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich

Rudniki, dnia 23 sierpnia 2024 r.

 

Zapytanie ofertowe

w ramach postępowania zakupowego

na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich

 

Zapraszamy do złożenia oferty w sprawie:

Remont zabytkowego kościoła pw. Św. Mikołaja w Rudnikach

Zamawiający :

Parafia pw. Św. Mikołaja w Rudnikach

ul. Wieluńska 2

46-325 Rudniki

  1.  Informacje o zamówieniu:
  1. Zamawiający realizuje inwestycję, na którą Gmina Rudniki przyznała dotację dofinansowaną ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
  2. Postępowanie nie podlega zapisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
  4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  5. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
  6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  7. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
  8. Przed przystąpieniem do złożenia oferty zaleca się wizję w terenie tj. pod adresem inwestycji: ul. Wieluńska 2, 46-325 Rudniki po uprzednim kontakcie telefonicznym z Zamawiającym.
  1.  Opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia są prace restauracyjno-konserwatorskie kościoła pw. Św. Mikołaja w Rudnikach, wpisanego do gminnej ewidencji zabytków Gminy Rudniki.
  2. Zakres prac:
  1. Zadanie pierwsze - remont organ kościelnych:
  • prace przy zasilaniu powietrznym,
  • remont stołu gry i traktury mechanicznej,
  • prace przy wiatrownicy,
  • wymiana sprężyn klapowych w wiatrownicy i oskórowania klap,
  • zabezpieczenie szafy organowej poprzez impregnację.
  1. Zadanie drugie - wymiana trzech drzwi frontowych:
  • demontaż istniejących trzech drzwi frontowych bez ingerencji w ich konstrukcję,
  • montaż nowej stolarki drzwiowej wykonanej zgodnie z opisem zawartym w  specyfikacji wykonania robót,
  • wykonanie obróbki ścian.

Dokładny zakres prac wraz z podaniem ilości znajduje się w specyfikacji wykonania robót (zał. nr 5.

  1. Integralną część niniejszego zapytania ofertowego stanowią załączniki wykazane w pkt XI.
  1.  Kryteria oceny ofert:

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.

  1.  Warunki udziału w postępowaniu:

Warunkiem udziału w postępowaniu jest:

  1.   W przypadku zadania pierwszego:
  • wykazanie przez oferenta, że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał należycie co najmniej 5 prac przy renowacji zabytkowych organ o wartości min. 100.000,00 zł. brutto polegających na remoncie lub przebudowie lub renowacji lub konserwacji lub odbudowie zabytkowych organ,
  • Oferent winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować:
  • minimum 1 osobą mogącą wykonywać zawód organmistrza (budowniczego instrumentów organowych), posiadającą dyplom mistrzowski albo inny równoważny dokument uprawniający do wykonywania zawodu organmistrza, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w kraju zamieszkania lub pochodzenia oraz posiadającą minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w branży organmistrzostwa i konserwacji organów,
  • zespołem min. 2 osób: będących dyplomowanymi konserwatorami sztuki dla przewidzianych do wykonania prac konserwatorsko – restauratorskich prospektu organów, posiadających kwalifikacje, o których mowa w art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz posiadających minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac konserwatorskich lub restauratorskich prowadzonych przy drewnianych obiektach zabytkowych.
  1.   W przypadku zadania drugiego:
  • wykazanie przez oferenta, że w okresie prowadzenia przez niego działalności gospodarczej wykonał należycie co najmniej 5 prac polegających na wykonaniu drewnianych ławek, konfesjonałów, ołtarzy, mens, ambon, klęczników, katafalków, krzyży misyjnych oraz drzwi w zabytkowych obiektach,
  • Oferent winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować:
  • dysponowanie co najmniej: 1 (jedną) osobą, która ukończyła studia wyższe na kierunku technologii drewna oraz, która przez co najmniej 10 lat brała udział w pracach stolarskich w obiektach zabytkowych,
  • zespołem min. 2 osób: z co najmniej 5 letnim doświadczeniem przy pracach stolarskich w obiektach zabytkowych, które są absolwentami co najmniej szkoły zawodowej na kierunku stolarz.

Celem udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wypełnia formularz ofertowy wraz z załącznikami i przedkłada razem z ofertą następujące dokumenty:

  1. dokumenty potwierdzające doświadczenie w formie referencji,
  2. dokument potwierdzający uprawnienia/kwalifikacje/długość zatrudnienia osób skierowanych do realizacji inwestycji.

Oferta:

  •  która nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w pkt IV, z uwzględnieniem sposobu ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w niniejszym punkcie,
  •  która nie zawiera dokumentu wskazanego w pkt VIII 3 oraz pkt VIII 4 (jeżeli dotyczy),
  •  podpisana przez osobę nieuprawnioną do reprezentowania Oferenta

zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie.

W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.

  1.  Zakres wykluczenia:
  1. Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/podmiotom który/które złożyły więcej niż jedną ofertę w postepowaniu, bądź złożyły ofertę po wskazanym terminie składania.
  2. Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  1.  Termin realizacji zamówienia:

14 miesięcy od podpisania umowy.

  1. Gwarancja
  1. Dla zadania pierwszego - 24 miesiące od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony bez uwag.
  2. Dla zadania drugiego - 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony bez uwag na remont organ kościelnych.
  1. Termin i sposób złożenia oferty:
  1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 24 września 2024 r. do godziny 900.

Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego).

  1. Ofertę należy złożyć w formie papierowej, umieszczając ją w jednej zamkniętej kopercie:

  1. osobiście (po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem +48 693 379 097) w  siedzibie Parafii pw. Św. Mikołaja w Rudnikach, ul. Wieluńska 2, 46-325 Rudniki
    •  
  2. listownie na adres: Parafia pw. Św. Mikołaja w Rudnikach, ul. Wieluńska 2, 46-325 Rudniki

Na kopercie należy umieścić:

  •  nazwę i adres Zamawiającego
  •  nazwę i adres Wykonawcy
  •  nazwę inwestycji: „Remont zabytkowego kościoła pw. Św. Mikołaja w Rudnikach”
  1. W oryginale należy złożyć:
  1. formularz oferty wraz z informacją RODO (zał. nr 1),
  2. oświadczenie wykonawcy (zał. nr 2),
  3. dokumenty potwierdzające doświadczenie w formie referencji,
  4. dokument potwierdzający uprawnienia/kwalifikacje/długość zatrudnienia osób skierowanych do realizacji inwestycji.
  1. W oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy złożyć:
  1. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
  1. Termin związania z ofertą:

60 dni

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami jest:

Ks. Krzysztof Błaszkiewicz

ul. Wieluńska 2, 46-325 Rudniki

tel. +48 693 379 097

  1. Załączniki:

PDFZapytanie ofertowe.pdf

DOCXZałącznik nr 1 Formularz oferty wraz z RODO - wersja edytowalna.docx

PDFZałącznik nr 1 - Formularz oferty wraz z informacją RODO.pdf

PDFZałącznik nr 2 - Oświadczenie wykonawcy.pdf

PDFZałącznik na 3 - Wzór umowy.pdf

PDFZałącznik nr 4 - Zalecenia konserwatorskie - skan.pdf

PDFZałącznik nr 5 - Specyfikacja wykonania robót.pdf

XII. Wybór najkorzystniejszej oferty:

PDFProtokół z wyboru ofert.pdf