Obwieszczenie
Rudniki, dnia 30.07.2024r.
WÓJT GMINY RUDNIKI
OŚZP.6721.2.2024
OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
dla obszarów położonych w gminie Rudniki
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Rudniki uchwały Nr IV/23/2024 Rady Gminy Rudniki z dnia 27 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w gminie Rudniki.
Zasięg przedmiotowego opracowania obejmuje określone na załącznikach graficznych do ww. uchwały fragmenty następujących obrębów ewidencyjnych: Bugaj, Cieciułów, Dalachów, Jaworek, Jaworzno Wieś, Jaworzno Polesie, Jelonki, Łazy, Młyny, Mostki, Odcinek, Słowików.
Jednocześnie na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w przedmiotowym zakresie, w tym opracowania prognozy oddziaływania na środowisko.
Zainteresowani w terminie do dnia 23.08.2024r. mogą składać do Wójta Gminy Rudniki wnioski do ww. planu miejscowego oraz prognozy oddziaływania na środowisko i postępowania w ich sprawie.
Wnioski do planu miejscowego należy składać na obowiązującym formularzu zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Rudniki na stronie internetowej pod adresem: https://bip.rudniki.pl/8520/1008/obwieszczenie.html w formie:
- papierowej na adres: Urząd Gminy Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12A, 46-325 Rudniki,
- elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email gmina@rudniki.pl lub przy pomocy elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Gminy Rudniki na platformie ePUAP.
Na ww. formularzu składający wniosek zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wnioski do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko należy składać w formie:
- pisemnej na adres: Urząd Gminy Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12A, 46-325 Rudniki,
- ustnej do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Rudniki,
- elektronicznej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres e-mail: gmina@rudniki.pl lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Gminy Rudniki na platformie ePUAP.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków do projektu planu oraz w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko jest Wójt Gminy Rudniki.
Wójt Gminy Rudniki
/-/ Mariusz Stanek
Załączniki:
Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - IV_23_2024.pdf (5,96MB)
Wzór formularza pisma dot aktu planowania przestrzennego.docx
Wzór formularza pisma dot aktu planowania przestrzennego.pdf
Wzór wypełnionego formularza pisma dot aktu planowania przestrzennego.pdf
Materiały_instruktażowe_formularz_pisma_APP.pdf
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych dot. planowania i zagospodarowania
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”,
W związku z przetwarzaniem przez wójta, wojewodę, zarząd województwa albo zarząd związku metropolitalnego danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planowania przestrzennego, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.
informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Wójt Gminy Rudniki ul. Wojska Polskiego 12A 46-325 Rudniki;
- kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pod adresem , tel. 34 3595072 w.11
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z realizacją zadań związanych z procedurą planistyczną, zaś podstawą przetwarzania jest ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- Pani/Pana dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym możliwe jest udostępnienie danych na mocy przepisów prawa;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z przepisów prawa dot. archiwizacji.ustawy art. 6 ust. 2b
- Dane osobowe, podlegają zabezpieczeniom zapobiegającym nadużyciom lub niezgodnemu z prawem dostępowi lub przekazaniu polegającym co najmniej na:
- 1)dopuszczeniu do przetwarzania danych osobowych wyłącznie osób posiadających pisemne upoważnienie wydane przez administratora danych;
- 2)pisemnym zobowiązaniu osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych do zachowania ich w poufności.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie nie podania danych osobowych udzielenie odpowiedzi na złożony wniosek może być niemożliwe.
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.