Zapytanie ofertowe w ramach postępowania zakupowego na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich
Jaworzno, dnia 22 lipca 2024 r.
Zapytanie ofertowe
w ramach postępowania zakupowego
na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich
Zapraszamy do złożenia oferty w sprawie:
Remont zabytkowego kościoła pw. Trójcy Przenajświętszej w Jaworznie
Zamawiający :
Parafia pw. Trójcy Przenajświętszej w Jaworznie
Jaworzno 110
46-325 Rudniki
- Informacje o zamówieniu:
- Zamawiający realizuje inwestycję, na którą Gmina Rudniki przyznała dotację dofinansowaną ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
- Postępowanie nie podlega zapisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
- Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
- Przed przystąpieniem do złożenia oferty zaleca się wizję w terenie tj. pod adresem inwestycji: Jaworzno 110, 46-325 Rudniki po uprzednim kontakcie telefonicznym z Zamawiającym.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia są prace restauracyjno-konserwatorskie kościoła pw. Trójcy Przenajświętszej w Jaworznie, wpisanego do rejestru zabytków województwa opolskiego.
- Zakres prac:
- Remont ścian nawy, prezbiterium i transeptów:
- rozebranie podmurówki z cegieł z jednoczesnym podstemplowaniem ścian,
- wykonanie fundamentu z kamienia polnego,
- wykonanie nowych podwalin z drewna modrzewiowego,
- ostruganie i flekowanie porażonych belek zrębowych,
- rozebranie szalowania ścian nawy, prezbiterium i transeptów,
- wykonanie nowego szalowania ścian z listwowaniem z wykorzystaniem elementów z rozbiórki,
- impregnacja szalowania.
- Remont wieży:
- montaż i demontaż rusztowania,
- demontaż szalowania ścian wieży,
- wymiana zdegradowanych słupów,
- wymiana porażonych zastrzałów,
- rozebranie podmurówki ceglanej,
- montaż podwalin z drewna modrzewiowego,
- montaż szalowania ścian z wykorzystaniem desek z rozbiórki.
- Remont dachu wieży wraz z hełmem:
- wykonanie rusztowań na wysuwnicach wokół hełmu wieży,
- demontaż blacharki z hełmu,
- wymiana porażonych elementów konstrukcji hełmu,
- wykonanie nowego krycia dachu wieży,
- wykonanie krycia hełmu wieży z blachy tytan – cynk gr. 0,7mm,
- Dokładny zakres prac wraz z podaniem ilości znajduje się w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót (zał. nr 5 i nr 6).
- Integralną część niniejszego zapytania ofertowego stanowią załączniki wykazane w pkt XI.
- Kryteria oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
- Warunki udziału w postępowaniu:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
- okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane o wartości min. 600.000,00 zł. brutto polegającą na remoncie lub przebudowie lub renowacji lub konserwacji lub odbudowie obiektu zabytkowego drewnianego wpisanego do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków w ramach których to robót zostały wykonane prace z zakresu wymiany lub remontu lub przebudowy pokrycia dachowego,
- dysponowanie co najmniej: 1 (jedną) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w nieograniczonym zakresie oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37 c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j. Dz. U. z 2022 poz. 840 z późn. zm.).
Celem udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wypełnia formularz ofertowy wraz z załącznikami i przedkłada razem z ofertą następujące dokumenty:
- dokumenty potwierdzające doświadczenie w formie referencji,
- dokument potwierdzający uprawnienia/kwalifikacje osób skierowanych do realizacji inwestycji.
Oferta:
- która nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w pkt IV, z uwzględnieniem sposobu ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w niniejszym punkcie,
- która nie zawiera dokumentu wskazanego w pkt VIII 3 praz pkt VIII 4 (jeżeli dotyczy),
- podpisana przez osobę nieuprawnioną do reprezentowania Oferenta
zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie.
W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
- Zakres wykluczenia:
- Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/podmiotom który/które złożyły więcej niż jedną ofertę w postepowaniu, bądź złożyły ofertę po wskazanym terminie składania.
- Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Termin realizacji zamówienia:
14 miesięcy od podpisania umowy.
- Gwarancja
60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony bez uwag.
- Termin i sposób złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22 sierpnia 2024 r. do godziny 900.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego).
- Ofertę należy złożyć w formie papierowej, umieszczając ją w jednej zamkniętej kopercie:
- osobiście (po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem +48 784 108 155) w siedzibie Parafii pw. Trójcy Przenajświętsze w Jaworznie, Jaworzno 110, 46-325 Rudniki
- listownie na adres: Parafia pw. Trójcy Przenajświętsze w Jaworznie, Jaworzno 110, 46-325 Rudniki
Na kopercie należy umieścić:
- nazwę i adres Zamawiającego
- nazwę i adres Wykonawcy
- nazwę inwestycji: „Remont zabytkowego kościoła pw. Trójcy Przenajświętszej w Jaworznie”
- W oryginale należy złożyć:
- formularz oferty wraz z informacją RODO (zał. nr 1),
- oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 2),
- kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru załączonego do niniejszego zapytania (zał. nr 6),
- dokumenty potwierdzające doświadczenie w formie referencji,
- dokument potwierdzający uprawnienia/kwalifikacje osób skierowanych do realizacji inwestycji.
- W oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy złożyć:
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy),
- Termin związania z ofertą:
60 dni
- Osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami jest:
Ks. Piotr Janiec
Jaworzno 110, 46-325 Rudniki
tel. +48 784 108 155
- Załączniki:
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.pdf
Załącznik nr 1 Formularz oferty wraz z RODO - wersja edytowalna.docx
Załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy.pdf
Załącznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy - wersja edytowalna.docx
Załącznik nr 4 Pozwolenia konserwatorskie - skany.pdf
Załącznik nr 5 Dokumentacja projektowa.pdf
XII. Wybór najkorzystniejszej oferty:
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty.pdf