Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe w ramach postępowania zakupowego na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich

Jaworzno, dnia 22 lipca 2024 r.

Zapytanie ofertowe

w ramach postępowania zakupowego

na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich

 

Zapraszamy do złożenia oferty w sprawie:

Remont zabytkowego kościoła pw. Trójcy Przenajświętszej w Jaworznie

 

Zamawiający :

Parafia pw. Trójcy Przenajświętszej w Jaworznie

Jaworzno 110

46-325 Rudniki

 

  1.  Informacje o zamówieniu:
  1. Zamawiający realizuje inwestycję, na którą Gmina Rudniki przyznała dotację dofinansowaną ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
  2. Postępowanie nie podlega zapisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
  5. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
  6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  7. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
  8. Przed przystąpieniem do złożenia oferty zaleca się wizję w terenie tj. pod adresem inwestycji: Jaworzno 110, 46-325 Rudniki po uprzednim kontakcie telefonicznym z Zamawiającym.
  1.  Opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia są prace restauracyjno-konserwatorskie kościoła pw. Trójcy Przenajświętszej w Jaworznie, wpisanego do rejestru zabytków województwa opolskiego.
  2. Zakres prac:
  1. Remont ścian nawy, prezbiterium i transeptów:                                                
  • rozebranie podmurówki z cegieł z jednoczesnym podstemplowaniem ścian,
  • wykonanie fundamentu z kamienia polnego,
  • wykonanie nowych podwalin z drewna modrzewiowego,
  • ostruganie i flekowanie porażonych belek zrębowych,
  • rozebranie szalowania ścian nawy, prezbiterium i transeptów,
  • wykonanie nowego szalowania ścian z listwowaniem z wykorzystaniem elementów z rozbiórki,
  • impregnacja szalowania.
  1. Remont wieży:
  • montaż i demontaż rusztowania, 
  • demontaż szalowania ścian wieży,
  • wymiana zdegradowanych słupów,
  • wymiana porażonych zastrzałów,
  • rozebranie podmurówki ceglanej,
  • montaż podwalin z drewna modrzewiowego,
  • montaż szalowania ścian z wykorzystaniem desek z rozbiórki.
  1. Remont dachu wieży wraz z hełmem:
  • wykonanie rusztowań na wysuwnicach wokół hełmu wieży,
  • demontaż blacharki z hełmu,
  • wymiana porażonych elementów konstrukcji hełmu,
  • wykonanie nowego krycia dachu wieży,
  • wykonanie krycia hełmu wieży z blachy tytan – cynk gr. 0,7mm,
  1. Dokładny zakres prac wraz z podaniem ilości znajduje się w dokumentacji projektowej oraz w  przedmiarze robót (zał. nr 5 i nr 6).
  2. Integralną część niniejszego zapytania ofertowego stanowią załączniki wykazane w pkt XI.
  1.  Kryteria oceny ofert:

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.

  1.  Warunki udziału w postępowaniu:

Warunkiem udziału w postępowaniu jest:

  1.   okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane o wartości min. 600.000,00 zł. brutto polegającą na remoncie lub przebudowie lub renowacji lub konserwacji lub odbudowie obiektu zabytkowego drewnianego wpisanego do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków w ramach których to robót zostały wykonane prace z zakresu wymiany lub remontu lub przebudowy pokrycia dachowego,
  2.   dysponowanie co najmniej: 1 (jedną) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w nieograniczonym zakresie oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w  robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37 c ustawy o  ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j. Dz. U. z 2022 poz. 840 z późn. zm.).

Celem udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wypełnia formularz ofertowy wraz z załącznikami i przedkłada razem z ofertą następujące dokumenty:

  1. dokumenty potwierdzające doświadczenie w formie referencji,
  2. dokument potwierdzający uprawnienia/kwalifikacje osób skierowanych do realizacji inwestycji.

Oferta:

  •  która nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w pkt IV, z uwzględnieniem sposobu ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w niniejszym punkcie,
  •  która nie zawiera dokumentu wskazanego w pkt VIII 3 praz pkt VIII 4 (jeżeli dotyczy),
  •  podpisana przez osobę nieuprawnioną do reprezentowania Oferenta

zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie.

W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.

  1.  Zakres wykluczenia:
  1. Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/podmiotom który/które złożyły więcej niż jedną ofertę w postepowaniu, bądź złożyły ofertę po wskazanym terminie składania.
  2. Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  1.  Termin realizacji zamówienia:

14 miesięcy od podpisania umowy.

  1. Gwarancja

60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony bez uwag.

  1. Termin i sposób złożenia oferty:
  1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22 sierpnia 2024 r. do godziny 900.

Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego).

  1. Ofertę należy złożyć w formie papierowej, umieszczając ją w jednej zamkniętej kopercie:
  1. osobiście (po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem +48 784 108 155) w  siedzibie Parafii pw. Trójcy Przenajświętsze w Jaworznie, Jaworzno 110, 46-325 Rudniki
  2. listownie na adres: Parafia pw. Trójcy Przenajświętsze w Jaworznie, Jaworzno 110, 46-325 Rudniki

Na kopercie należy umieścić:

  •  nazwę i adres Zamawiającego
  •  nazwę i adres Wykonawcy
  •  nazwę inwestycji: „Remont zabytkowego kościoła pw. Trójcy Przenajświętszej w Jaworznie”
  1. W oryginale należy złożyć:
  1. formularz oferty wraz z informacją RODO (zał. nr 1),
  2. oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 2),
  3. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru załączonego do niniejszego zapytania (zał. nr 6),
  4. dokumenty potwierdzające doświadczenie w formie referencji,
  5. dokument potwierdzający uprawnienia/kwalifikacje osób skierowanych do realizacji inwestycji.
  1. W oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy złożyć:
  1. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy),
  1. Termin związania z ofertą:

60 dni

  1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Oferentami jest:

Ks. Piotr Janiec

Jaworzno 110, 46-325 Rudniki

tel. +48 784 108 155

  1. Załączniki:

PDFZapytanie ofertowe.pdf

PDFZałącznik nr 1 Formularz ofertowy.pdf

DOCXZałącznik nr 1 Formularz oferty wraz z RODO - wersja edytowalna.docx

PDFZałącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy.pdf

DOCXZałącznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy - wersja edytowalna.docx

PDFZałącznik nr 3 Wzór umowy.pdf

PDFZałącznik nr 4 Pozwolenia konserwatorskie - skany.pdf

PDFZałącznik nr 5 Dokumentacja projektowa.pdf

PDFZałącznik nr 6 Przedmiar.pdf

 

XII. Wybór najkorzystniejszej oferty:

PDFProtokół z wyboru najkorzystniejszej oferty.pdf