Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Dostępność

Koordynator ds. dostępności - Małgorzata Preś, tel. 34/399 94 54 e-mail: gops@rudniki.pl


Zarządzenie w sprawie powołania koordynatora oraz zespołu ds. dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami:  PDFZ89-2020.pdf (727,13KB)


Zarządzenie w sprawie przyjęcia Planu Działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2021-2022: PDFZ10-2021.pdf (276,54KB)


Plan działania: PDFPlan działania.pdf (1,27MB)


Zarządzenie w sprawie zmiany składu zespołu roboczego ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej: PDFZ22-2021.pdf (508,36KB)


Raport: PDFRaport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego.pdf (105,60KB)


Zarządzenie w sprawie przyjęcia Planu Działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2023 -2025: PDFZ34-2023.pdf (1,08MB)


Zarządzenie w sprawie aktualizacji Planu Działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2023 -2025 - PDFZ69-2023.pdf (1,16MB)


Zarządzenie w sprawie zmiany składu zespołu roboczego ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej - PDFZ85-2023.pdf (328,63KB)